Wednesday 16 July 2014

Seni imaginasi tangan yang tidak terbatas

salam satu malaysia semua,,..semalam aku blogwalking sampai ke lebam biji mata ni memang sungguh berbaloi sebabnya traffik unik hasil daripada blogwalking aku itu mencecah ke 200-an.ya memang tak rugi..dan yang paling mengambil perhatian saya di mana ada sebuah blog member yang dengan entrynya yang bertajuk seperti entry saya ini,so,dari situ lah idea timbul untuk rasa ingin berkongsikan juga,mengikut kata beliau,beliau dapati semua gambar ini adalah hasil dari peti masuk email yang beliau terima dari seorang member juga.so aku akan kreditkan blog beliau di footer entry ini..seni memang gila tapi unik bila seni dikuasai!.

..sama seperti gambar-gambar seni tato tangan di bawah ini..layan-layan….hehe…

No comments:

Post a Comment